Tämä on arkistosivu.
Voit siirtyä Aviisin uudelle sivustolle tästä.
Hae Aviisin arkistosta.
 

Älähdys!

Missä on teatterin vastuu?

Kiitos Hertta-Mari Kaukoselle (Aviisi 16/06) kriitikon velvollisuuksien noudattamisesta sekä journalismin että estetiikan puitteissa.

Nyt Uskon nähtyäni olen samaa mieltä, että tästä YT:n näytelmästä voi tosiaankin täydellä sydämellä käyttää ilmaisua "täyttä paskaa".

Olisi hullua arvioida sitä draaman kriteereillä, kun kyse näyttää olevan vain ja ainoastaan improvisaatioharjoituksissa syntyneen hauskan yhteistunnelman siirtämisestä kavereiden katsottavaksi.

Uskon nähtyäni uskoni Aviisiin kasvoi suoraan suhteessa epäuskoon tamperelaisen harrastajateatterin tilasta. Missä lienee teattereiden vastuu siitä, mitä niiden nimissä esitetään?

Markku Soikkeli
Aviisin teatterikriitikko
1980-luvulla

| More

LUKIJOIDEN KOMMENTIT (0)

Kommentointi on suljettu arkistosivulla.

Täytä kaikki lomakkeen kohdat.



Tampereen ylioppilaslehti Aviisi | Yliopistonkatu 60 A, 33100 Tampere | puh. 050-36 12 853
Sivujen ulkoasu: Seppo Honkanen


Aviisi Facebookissa
Aviisi Twitterissä
Tampereen yliopisto