Tämä on arkistosivu.
Voit siirtyä Aviisin uudelle sivustolle tästä.
Hae Aviisin arkistosta.
 

Älähdys: Varsinainen nallipyssy

Sain lukea Aviisista (1.3.2007) että "en halunnut vastata" Aviisin kysymykseen opintorahan suurudesta.

Tosiasiassa Aviisin nallipyssy laukesi ennen aikojaan, kun toimittaja löi luurin korvaani ilmoitettuaan, että kysymys oli henkilökohtainen. Olin huikannut kysymyksen eteenpäin vieressä olevalle opiskelijatutulle. Hänkään ei muuten muistanut opintorahansa suuruutta siltä istumalta.

Kyseenalaistaisin lisäksi varovaisesti tällaiset toimittajien harrastamat kyselyt erilaisten tukien suuruudesta. Eikö esimerkiksi opintorahan kohdalla ole olennaisempaa, että tiedän sen olevan liian pieni, että sitä ei ole korotettu aikoihin ja että sitä tulisi ensi tilassa korottaa? Ja tätä mieltä olen ollut johdonmukaisesti jo ainakin 10 vuotta.

Eveliina Asikainen (vihr)

Toimitus vastaa: Täälläkin luultiin, että puhelun toinen osapuoli oli lyönyt luuriin korvaan. Taisi olla huono linja.

| More

LUKIJOIDEN KOMMENTIT (0)

Kommentointi on suljettu arkistosivulla.

Täytä kaikki lomakkeen kohdat.



Tampereen ylioppilaslehti Aviisi | Yliopistonkatu 60 A, 33100 Tampere | puh. 050-36 12 853
Sivujen ulkoasu: Seppo Honkanen


Aviisi Facebookissa
Aviisi Twitterissä
Tampereen yliopisto