![]() |
|
"Olen kohta menossa työhaastatteluun. Aion keväällä tehdä töitä opiskelujen ohessa. Se onnistuu hyvin, koska opintoja ei ole kovin paljoa. Opiskelin syksyllä ahkerasti, joten aikaa jää nyt muuhunkin. En tiedä, aionko jatkossa opiskella ja tehdä töitä samaan aikaan. Se riippuu opinnoista. Olen kai siinä mielessä harvinainen tapaus, että minulle opintotuki riittäisi aivan hyvin elämiseen, kun asun tuolla perämetsissä enkä keskustassa."
Kaisu Aarno-Kaisti, 23,
saksan kieli ja kulttuuri
Kommentointi on suljettu arkistosivulla.
Tampereen ylioppilaslehti Aviisi | Yliopistonkatu 60 A, 33100 Tampere | puh. 050-36 12 853
Sivujen ulkoasu: Seppo Honkanen