|
Onko Yo-talon kohderyhmä muuttunut vai mistä oikein on kysymys, toimitusjohtaja Timo Isomäki?
"Ei se ole mihinkään muuttunut. Kyseessä on mainostoimiston visio. Käytämme mainoksissamme lennokkaita, humoristisia kuvia. Katso nyt noitakin tyyppejä."
Pelottaako, etteivät uudet opiskelijat ymmärrä vitsiä?
"Ei yhtään. Jos jollekulle tulee Yo-talosta tuollainen mielikuva, kannattaa jättää käymättä."
Mutta miksi juuri keski-ikäinen viiksekäs kravattikaula?
"Sinäkin kiinnitit huomiota, koska kuva poikkeaa tavallisesta. Huumori on vaikea laji."
Seppo Honkanen
Kommentointi on suljettu arkistosivulla.
Tampereen ylioppilaslehti Aviisi | Yliopistonkatu 60 A, 33100 Tampere | puh. 050-36 12 853
Sivujen ulkoasu: Seppo Honkanen