![]() |
|
Tamy palkittiin 27. marraskuuta pidetyssä Opiskelijoiden liikuntaliiton liittokokouksessa vuosittain jaettavalla OLL-maljalla. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun palkinto sattui Tamylle. Kokouspaikalta raportoitiin ylioppilaskuntamme delegaation tipahtaneen "yllätyksestä persiilleen".
Kokouksessa vahvistettiin myös OLL:n hallitus ensi vuodelle. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Jussi Ansala Tamysta, ja uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Tamyn sopo- ja liikuntavastaava Anna-Mari Huhtinen.
a5
Kommentointi on suljettu arkistosivulla.
Tampereen ylioppilaslehti Aviisi | Yliopistonkatu 60 A, 33100 Tampere | puh. 050-36 12 853
Sivujen ulkoasu: Seppo Honkanen