![]() |
|
Euroopan unioni aikoo ratkaista maidon ylituotanto-ongelman panemalla yliopisto-opiskelijat juomaan maitoa opiskelijalounaiden yhteydessä. Maatalousministerit keskustelevat aloitteesta lokakuussa Luxemburgissa.
Maito-ohjelman perusteena ei ole terveyden edistäminen, vaan maidon kysynnän putoaminen. Asiasta kertoi ensimmäisenä Maaseudun tulevaisuus.
(A5)
Kommentointi on suljettu arkistosivulla.
Tampereen ylioppilaslehti Aviisi | Yliopistonkatu 60 A, 33100 Tampere | puh. 050-36 12 853
Sivujen ulkoasu: Seppo Honkanen